Automatic Google translation Automatic Google translation Automatic Google translation Automatic Google translation Automatic Google translation Automatic Google translation Automatic Google translation
Automatic Google translation

Három cornexis navigátor-szerepben

2005. december 1. 16:19

November 30-án, szerdán a Cornexi-Alcoa-HSB Holding női kézilabdacsapatának három játékosa, Szabó Valéria, Tápai Szabina, és Vaszari Virág a navigátor szerepében tette próbára bátorságát Pálocska Henriett raliversenyző mellett a veszprémi lőtéren. Az eseményről nem hiányozhatott Sub Bass Monster sem, aki már-már kabalaként elengedhetetlen résztvevője a veszprémi raliversenyeknek.

Tápai Szabina és Pálocska Henriett
Tápai Szabina és Pálocska Henriett
Sűrű ködben, és szürke felhők alatt várták a Cornexi kézislányai, hogy részt vehessenek életük első "raliversenyén" a veszprémi lőtéren, ahol Pálocska Henriett raliversenyző "navigátoraként" bizonyíthatták rátermettségüket. A farkasordító hidegben szó szerint ráfagyott Szabó Vali, Tápai Szabina és Vaszari Virág arcára a mosoly, legfőképpen akkor, amikor meghallották az egyre bemelegedő, felzúgó motorhangot. Sub Bass Monster oldotta a várakozás feszültségét látva a csinos kézislányokat, halkan megjegyezte - "nem értem, miért nem voltam még eddig Cornexi meccseken? Ígérem, bepótolom."

Vaszari Virág
Az első jelentkező Tápai Szabina határozott válaszára és noszogatására Vaszari Virág volt, aki higgadtan foglalta el a navigátori ülést Henriett mellett. A sárdagasztó körök, huppanók és kanyarok után Virág enyhe mosollyal szállt ki az autóból. "Nagyon féltem, amikor közölték velem, hogy milyen autóval megyünk, de kíváncsi is voltam, milyen érzés lehet ilyen sebességgel, ilyen úton menni. Egyébként nincs még jogosítványom se, és a száguldozást sem szeretem az utakon, de ez hatalmas élmény volt számomra." - mondta a Cornexi balátlövője.

A felbátorodott Tápai Szabina és a rali-szakértő Szabó Vali egymásnak adták át az ülést, majd a következőképpen meséltek élményeikről:

Tápai Szabina
Tápai Szabina: "Amikor idejöttünk, nem féltem, de amikor ecsetelték, hogy milyen kanyarokra és bukkanókra számíthatunk, egy kicsit elbizonytalanodtam. Jobb volt másodiknak menni, így láttam, mire számíthatok. Az indulás után azonban kellemesen csalódtam, és kifejezetten élveztem a ralizást. A Henriett nagyon jól vezetett, teljesen uralta az autót, így nem volt mitől félni. Az volt a legjobb, amikor a tócsákba belementünk, és nem lehetett látni semmit. Nagyon vonzó sportágnak tartom a ralit, de természetesen a kézilabdát nem cserélném fel érte."

Szabó Valéria és Pálocska Henriett
Szabó Vali: "Kíváncsian vártam ezt a tesztelést. Nagyon élveztem minden pillanatát, főleg a bukkanókat és tócsákat. Különösen tetszett, hogy ilyen sáros úton is gyorsan, 160 km/h sebességgel mentünk és csúszkáltunk."

A lányoknak a bemutató után még ahhoz is volt kedvük, hogy Pálocska Henriett és Sub Bass Monster segítségével kalandozzanak a rali világában, sok nevetéssel fűszerezve gyakorolják a bukósisak felvételét, vagy a kerékcserét.

Két emlékezetes óra után azonban a lányoknak indulni kellett vissza Fehérvárra, hogy időben odaérve a délutáni edzésre, egy hét pihenőt követően megkezdjék csapattársaikkal a decemberi Szuperliga-mérkőzésekre való felkészülést.

Pálocska Henriett
Pálocska Henriett raliversenyző is elégedett volt a lányokkal:

- Hogyan érezték magukat a lányok melletted?

- Nagyon jól viselték a száguldást, de a kanyarokban és bukkanókon természetesen kézzel-lábbal kapaszkodtak. Mivel ők sportolók, ezért bírják a strapát, és úgy vettem észre, hogy élvezték is elejétől a végéig.

- Hogyan jött az ötlet, hogy nő létedre raliversenyző legyél?

- Egy ismerősünk révén a családom eljárt raliversenyt nézni, amikor várandós voltam a kisebbik lányommal. Akkor még nem értettem, miért jó szórakozás ez nekik, de később, amikor én is kilátogattam a versenyekre, nagyon megtetszett a rali. Úgy gondoltam érdemes lenne kipróbálni magam az autóversenyzésben. Tizenkét évig teniszeztem versenyszerűen, úgyhogy tisztában voltam a sport szépségeivel és nehézségeivel. A családomnak a hír hallatán kikerekedett a szeme, de miután megnyugodtak, természetesen mindenki támogatott.

- Milyen esélyeket látsz magadnak az első futamodon?

- Pár hónapja próbáltam ki magam ebben a sportágban, és örülök, hogy elindulhatok a veszprémi Mikulás-ralin. Nyerni ugyan még nincs esélyem, de nagyon várom a megmérettetést.

Sub Bass Monster, zenész: "Itt születtem Gyulafirátótón, ami közel van Veszprémhez így könnyen belecsöppentem a rali világába. Megismertem a pilótákat, navigátorokat, akik hamar megszerettették velem az autóversenyzést. Önjelölt pilótaként én is kipróbáltam a versenyzést, aminek az eredményei mai napig látszódnak rajtam. Akinek van önkritikája, az fel tudja mérni, hogy milyen pilóta, én is így tettem, így inkább a nézői szerepnél maradtam, és csinálom azt, amihez értek. A sebesség iránti szeretetem ihlette a januárban megjelenő újabb lemezem egyik dalát is, melynek a címe Sebességmámor."

Forrás: Presstige Média

Magyarország - további hírek

2019. május 22. 18:15

Búcsúzunk

2019. május 18. 18:21

Az ÉRD lett a bajnoki negyedik

2019. május 17. 17:55

Tisztességgel helytállt a Móvár

2019. május 15. 17:57

Snelderrel győzött a Fradi

2019. május 15. 7:19

Női keret a vb-selejtezőkre

2019. május 13. 7:27

"A magyaroknak nincs taktikája"

2019. május 12. 15:12

Megvan az ötödik BL-győzelem is!

2019. május 11. 22:16

Junior Final4-győztesek a magyarok

2019. május 11. 20:40

Felülhet a trónra a Siófok

2019. május 11. 15:05

Lehengerlő játékkal döntős a Győr

2019. május 10. 19:09

Móváron is kikapott a Békéscsaba

2019. május 10. 15:12

Döntőben a juniorok

2019. május 10. 12:09

Megvan a BL All Star csapata

2019. május 10. 6:20

Junior Final Four Pesten

2019. május 9. 18:04

Magabiztos Fradi-diadal

2019. május 8. 18:40

Pontot csent otthon az Eger

2019. május 5. 14:45

Siófok: döntetlen az odavágón

2019. május 5. 6:41

Négy meccs szombaton

2019. május 4. 18:08

Danyi megerősítve pozíciójában

2019. május 3. 18:44

Újabb két pontot zsebelt be a Fradi